Lazy Listeners

Lazy Listeners is ons jaarlijkse live event in Eindhoven: literatuur, muziek, filosofie en theater rondom een maatschappelijk taboe. We benen het uit en proberen zo de schaamte en angst er een beetje af te pulken.

In 2019, op 26 oktober in het Parktheater, namen we De Dood als thema. Misschien niet het eerste waar je aan denkt bij een relaxed avondje uit. Maar we deden toch een poging: met een avond vol prikkelende muziek, literatuur, filosofie en visuele stroomstoten kropen we op de bank bij good old Magere Hein.

Met TYPHOON, KADER ABDOLAH, LUCKY FONZ III, LOULOU ELISABETTIE, LISA WEEDA, ERIC ALINK EN JULIET GAGNON daagden we die ouwe Hein uit: welke rol speelt de dood in ons leven? En waarom zijn we eigenlijk bang voor die lange met z’n zeis?

Taal: Nederlands & Engels

De volgende editie van Lazy Listeners zou op 21 november plaatsvinden maar vanwege de coronamaatregelen hebben we die moeten verplaatsen naar het voorjaar. We zullen wel de weg naar het event documenteren in de vorm van een podcast van vijf afleveringen: De Goede Leugen.

© 2020 by Four Corners. Stichting Watershed - A roof for writers.