Publicaties

WOLK-talent Sandro van der Leeuw is schrijver en beeldend kunstenaar. In zijn werk zoekt hij kracht in kwetsbaarheid. Wat zijn literaire arbeid betreft: Sandro heeft veel te vieren! Onlangs bracht hij, met steun van Watershed, een zine uit, ‘vlees geworden’, met acht korte verhalen en foto’s.

En afgelopen december zette hij een krabbel onder een contract met de Arbeiderspers: in 2022 verschijnt zijn debuutroman!

Lees het interview dat Talenthub Brabant met Sandro had.

Wil je een exemplaar (à €12,50) van 'vlees geworden' bestellen?

Stuur een mail naar sandrovanderleeuw@hotmail.com.

6-s1920x1080 (1).png
IMG_1669.jpg

WOLK-talent Elianne van Elderen (1997) schrijft voornamelijk poëzie en korte verhalen, die ze ook regelmatig voordraagt op (literaire) podia. Ook houdt ze zich bezig met beeldend werk en onderzoekt ze de exposeerbaarheid van tekst. Elianne doet de opleiding Creative Writing bij Artez en studeert binnenkort af.

Ter afronding van haar talentontwikkelingstraject bij WOLK heeft Eilanne, met steun van Watershed, een zine uitgebracht: 'We dachten dat we het in ons hadden om hard te zijn' - gedichten en korte proza.

De eerste druk is al uitverkocht maar wil je alsnog een exemplaar van de zine, stuur een mail naar info@stichtingwatershed.nl zodat we je op de hoogte kunnen houden van een eventuele tweede druk.