Write On

Over Write On

Write On is een online serie literaire workshops, voor doorgewinterde professionals en ambitieuze amateurs. In vier weken leer je van een gerenommeerde schrijver alles wat je wilde weten over het schrijversvak. Van gevaarlijk kwetsbaar dichten tot een spoedcursus radiofictie: Write On maakt plek voor nieuwe kennis.

Kijk dit filmpje voor een impressie van de workshops uit 2020 met Buddy Wakefield, Elfie Tromp, Dennis Gaens en Babs Gons.

Over de workshops

• Onze docenten geven 4 weken lang elke donderdagavond een live workshop via Zoom, voor maximaal 40 deelnemers.

• Elke docent doet dat vanuit zijn eigen ervaring, specialiteit en kijk op literatuur.

• Je schrijft, luistert en geeft/krijgt feedback op je teksten van de docent, de moderator en/of je mede-deelnemers.

• Tussen de lessen door heb je contact met de docent, je medestudenten en onze moderator via een privé Facebook-groep. Waar je vragen kunt stellen, ideeën en teksten kunt delen met elkaar en feedback kunt geven en vragen.

• Na elke les krijg je een inhoudelijk verslag. Elke les wordt opgenomen, alle deelnemers krijgen toegang tot de opnames. Notities maken tijdens de les hoeft dus niet, je kunt je volledig focussen op schrijven en luisteren.

Wanneer?

​      De Write On online classroom is tijdens de zomer gesloten. In oktober pakken we de draad weer op.

De kleine lettertjes

• Je kunt je nog aanmelden tot een week na de eerste les van de cursus. De eerste les kun je dan downloaden.

• Als je je deelname moet stoppen nadat de cursus is begonnen, krijg je geen geld terug, maar wel een tegoed voor een van de volgende cursussen.