Write On

Write On @ Watershed: unieke literaire live workshops online

Watershed start 2 april met een unieke serie online literaire workshops. Live en van gerenommeerde schrijvers. Voor professionals en ambitieuze amateurs. Met de komende maanden Buddy Wakefield (wereldkampioen slam poetry), Elfie Tromp en Dennis Gaens. Iedere docent geeft vier keer een workshop van twee uur, telkens op donderdagavond 20.00 uur.

Na aanmelding en betaling krijg je van ons een bevestigingsmail inclusief instructies hoe je kan inloggen om de lessen te volgen.

Wat kun je verwachten?

• Onze docenten geven 4 weken lang elke donderdagavond een live workshop via Zoom, voor minimaal 40 en maximaal 80 deelnemers.

• Elke docent doet dat vanuit zijn eigen ervaring, specialiteit en kijk op literatuur. Bij Elfie gaat het over literair schrijven, bij Buddy gaat het over schrijven en performen, bij Dennis over het maken van een literaire podcast.

• Je schrijft, luistert en geeft/krijgt feedback op je teksten van de docent, de moderator en/of je mede-deelnemers.

• Tussen de lessen door heb je contact met de docent, je medestudenten en onze moderator via een privé Facebook-groep. Waar je vragen kunt stellen, ideeën en teksten kunt delen met elkaar en feedback kunt geven en vragen.

• Na elke les krijg je een inhoudelijk verslag. Elke les wordt opgenomen, alle deelnemers krijgen toegang tot de opnames. Notities maken tijdens de les hoeft dus niet, je kunt je volledig focussen op schrijven en luisteren.

Wat kost het?

Introductieprijs: €80 voor 4 workshops. Inschrijving en betaling via Eventbrite

Inschrijven voor het hele programma van dit voorjaar, met in totaal 12 workshops, kan ook. Kosten zijn dan €200. Kies je voor 2 van de 3 programma’s dan betaal je €140. Wil je een van deze combinaties? Stuur ons dan een email naar info@stichtingwatershed.nl

• De 4 workshops van Buddy Wakefield: 2, 9, 16 en 23 april (Let op: die van 2 april begint om 19.00 uur)

• De 4 workshops van Dennis Gaens: 30 april en 7, 14 en 21 mei

• De 4 workshops van Elfie Tromp: 28 mei en 4, 11 en 18 juni

De kleine lettertjes

• Je kunt je nog aanmelden tot een week na de eerste cursus. De eerste cursus kun je dan downloaden.

• Als je je deelname moet stoppen nadat de cursus is begonnen, krijg je geen geld terug, maar wel een tegoed voor een van de volgende cursussen.

© 2020 by Four Corners. Stichting Watershed - A roof for writers.