De Nachtbus

Stap op DE NACHTBUS met ons!

Voor letterlijk de meest literaire (én muzikale) trip door Eindhoven!

Met:

RICO, LISETTE MA NEZA & MICHELLE SAMBA, DEREK OTTE, LIZE SPIT, JOOST OOMEN, LUCKY FONZ III, BABS GONS, RAOUL DE JONG en TIM KNOL.

Tour guide: JULIET GAGNON

Tijdens deze nachtelijke busrit vieren we de goede leugens, de fantasie, de illusie en de sterke verhalen. We heffen de scheidslijn tussen fictie en non-fictie op en omarmen het niet weten. En toch: alles wat jij deze avond meemaakt is waar.

28 augustus, 24 en 25 september 2021 rijdt telkens om 20.00 en 23.00 uur een retro stadsbus door Eindhoven. De stadsbus – met aan boord 35 passagiers (coronaproof!) – rijdt twee keer op de avond een speciaal uitgestippeld parcours van 2 uur. Drie schrijvers en muzikanten – (elke avond andere!) – verzorgen in de bus een bijzondere performance en gaan in gesprek met de reizigers.

Wie rijdt wanneer mee:

• 28 augustus – Rico, Lisette Ma Neza & Michelle Samba en Derek Otte

• 24 september – Lize Spit, Joost Oomen en Lucky Fonz III

• 25 september – Babs Gons, Raoul de Jong en Tim Knol

Online voorprogramma

De Nachtbus is als het ware de apotheose van de vijfdelige podcastserie, gemaakt door Juliet Gagnon, Corinne Heyrman en Mirjam van Dijk, rondom de vraag welke rol de leugen speelt in ons dagelijks leven. De Goede Leugen, zoals de podcast heet, bereidt de luisteraar op het live event en biedt een inhoudelijke verdieping op het onderwerp. De eerste vier afleveringen staan inmiddels online en hebben al enkele duizenden luisteraars getrokken.

Rij met ons mee!

Het wordt de meest memorabele busrit dit jaar

(ja, we claimen dat alvast!) en het aantal zitplaatsen is beperkt, dus don't sleep on this!

Coronamaatregelen
In principe hanteren we de regels voor personenvervoer. We volgen altijd de laatste geldende maatregelen. Als er iets verandert, zullen we daar tijdig over berichten.

Mocht het onverhoopt zo zijn dat we toch niet op pad kunnen, dan verzetten we de ritten naar een later datum. Al gekochte kaarten blijven geldig. Of je krijgt een restitutie, daar doen we niet moeilijk over.

P01_socials_ads_1200x628.jpg