MAKE Noise: the mixtape weekend

Tijdens deze eerste editie van MAKE Noise: the mixtape weekend in het Temporary Art Centre in Eindhoven (9-11 oktober), hebben 12 deelnemers de eerste beginselen van een literaire podcast maken geleerd van podcastmakers Corinne HeyrmanJozien WijkhuisMichiel van de Weerthof en Dennis Gaens

Ze leerden tijdens verschillende workshops in geluid te denken en het beste audioverhaal te maken. Daarnaast werkten ze in kleine groepjes aan een eigen podcast.

MAKE Noise: the mixtape weekend was een workshop bedoeld voor fictie- en non-fictie schrijvers met al enige ervaring. Voor professionals en semi-professionals, maar ook voor ambitieuze amateurs. Voor interdisciplinaire makers die op zoek waren naar (nieuwe) ideeën en technieken en een inspirerende community van makers/schrijvers.

Het resultaat van hun maakproces wordt 3 december de wereld in gelanceerd.

“Meedoen aan een literair bootcamp van Watershed maakt je dapper, het prikkelt de kunstenaar in je, het brengt het beste en het mooiste in je naar boven.”
 - Sandro van der Leeuw, deelnemer in 2018

© 2020 by Four Corners. Stichting Watershed - A roof for writers.