Het Leugenloket

Zit je met een leugen? En wil je ons die (anoniem) toefluisteren? Stuur ons een WhatsApp bericht of laat een voice-bericht achter op 06-82388335. Het Leugenloket is zowel biechtstoel als praatpaal. We nemen je leugens in bewaring en gaan er zeer zorgvuldig mee om.
Je kunt ook je ideeën, gevoelens en meningen over de leugen in al zijn facetten met ons delen.

Leugenexpert en rechtpsycholoog Sophie van der Zee leest en luistert mee en zal in de laatste aflevering van onze podcastserie De Goede Leugen haar bevindingen presenteren.

Een podcast over De Goede Leugen

Liegen doen we allemaal, maar waarom? En is het wel altijd zo fout om te liegen? Makers Juliet Gagnon, Corinne Heyrman en Mirjam van Dijk nemen je mee in hun zoektocht, praten met schrijvers en andere kunstenaars, muzikaal ondersteund door Axel Lukkien.

Alle afleveringen zijn nu te beluisteren via onze site en de diverse podcast-kanalen.

Drie Uur 's Nachts
Met deze vijf afleveringen over De Goede Leugen lanceert Watershed Drie Uur 's Nachts, de nieuwe podcastserie waarin de nacht centraal staat. Je wordt wakker, je bent alleen, alles is nog stil, je ademhaling gaat op en neer, net zoals je gedachten. Het lijkt wel of weerwolven en diepe vertwijfeling gelijk staan aan elkaar. Je bent helemaal bloot. Je bent hier. In Drie Uur ’s Nachts bespreken we onze angsten, twijfels en taboes – precies, de zaken waarover je ’s nachts piekert.

*De podcast is een opmaat naar het live-event De Goede Leugen in de lente van 2021.

© 2020  Stichting Watershed - A roof for writers.