Drie Uur 's Nachts - podcast

Drie Uur 's Nachts is een nieuwe podcastserie waarin de nacht centraal staat. Je wordt wakker, je bent alleen, alles is nog stil, je ademhaling gaat op en neer, net zoals je gedachten. Het lijkt wel of weerwolven en diepe vertwijfeling gelijk staan aan elkaar. Je bent helemaal bloot. Je bent hier. In Drie Uur ’s Nachts bespreken we onze angsten, twijfels en taboes – precies, de zaken waarover je ’s nachts piekert.

De eerste reeks van vijf afleveringen noemen we De Goede Leugen. Liegen doen we allemaal, maar waarom? En is het wel altijd zo fout om te liegen? Makers Juliet Gagnon, Corinne Heyrman en Mirjam van Dijk nemen je mee in hun zoektocht, praten met schrijvers en andere kunstenaars, muzikaal ondersteund door Axel Lukkien.

De eerste aflevering is vanaf 10 december te beluisteren via de diverse potcast-kanalen, maar je kunt nu alvast een stukje luisteren

De podcast is een opmaat naar het live-event De Goede Leugen in de lente van 2021. Podcast en live-event zijn producties van literaire organisatie Watershed. www.stichtingwatershed.nl

Het Leugenloket

Zit je met een leugen? En wil je ons die (anoniem) toefluisteren? Stuur ons een WhatsApp bericht of laat een voice-bericht achter op 06-82388335. Het Leugenloket is zowel biechtstoel als praatpaal. We nemen je leugens in bewaring en gaan er zeer zorgvuldig mee om.
Je kunt ook je ideeën, gevoelens en meningen over de leugen in al zijn facetten met ons delen.
Leugenexpert en rechtpsycholoog Sophie van der Zee leest en luistert mee en zal in de laatste aflevering van De Goede Leugen haar bevindingen presenteren.

© 2020 by Four Corners. Stichting Watershed - A roof for writers.